piątek, 2 grudnia 2016

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć


Hej!
Przychodzę do was z postem o tematyce świata czarów na którym mam lekkiego bzika.
Ostatnio byłam na filmie "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć".
Najciekawsze było to jaki rodzaj biletu otrzymałam. Nauczyciela.
Od dziś będę uczyła przyrody zapraszam do mnie na lekcje. *tak pussy to nie było śmieszne*
Wracając.... Film był...dobry. Oczywiście jako Potterhead wszysko co związane z czarami jest dla mnie świetne. Więc czemu miało by być inaczej?
Nie chcę za bardzo spojlerować osobą które nie były.
Ale tak historia jest odtwarzana z 1926 roku gdzie Newt Skamander przybywa do New Yorku gdzie poszukuje magicznych zwierząt.
Niestety za posiadanie zwierząt w NY można zostać zabitym... Dlatego gdy Tyna zdradza Newta wszyscy czyli : Newt, Tyna i Jackob zostają wysłaniu po przesłuchaniu do jakiegoś dziwnego pomieszczenia.

Nie mam pojęcia jak się nazywały niektóre zwierzaki ale coś podobne do hipogryfa jest totalnym szałem!
Zakochałam się w tym zwierzaku.

Moją ulubioną postacią jest jak żeby inaczej Newt Skamander.
A nie lubie Macusy. Była taka dziwna troche.

Ulubiona para? Są dwieee

Quinnie i Jackob.               Miłość                            w okół        
                                   💓💜💛💛💚💚💙💙 💕💕💜💜💛💛💚💙
Oraz oczywiście.                               Rośnie                                     nas

Tyna i Newt.

Na dziś to tyle ode mnie miśki.

~Pussy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz